Del gjerne dine tilbakemeldinger...

"Fortsett å se" viser ferdig episoder

Programmer blir værende på "fortsett å se" noen ganger når det er mindre enn et minutt igjen, og bare rulletekst. Det skulle heller vært markert som "sett"

9 stemmer
Logg inn
Sjekk!
(tenker.....)
tilbakestille
eller logg deg inn med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Innlogget som (Logg ut)

Vi Videoklipp på denne ideen

Stian Fiko delte dette forslaget  ·   ·  Upassende?…  ·  Admin →

3 kommentarer

Logg inn
    Sjekk!
    (tenker.....)
    tilbakestille
    eller logg deg inn med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Innlogget som (Logg ut)
      Sender...
      • AdminNRK TV på nett (Admin, NRK TV) sa  ·   ·  Merk som upassende

Hei Bjarte. Vi har i en periode hatt noen utfordringer med denne "Fortsett å se" logikken. Det kom ut en fiks på dette igår, så nå skal programmer fjernes fra listen når de er sett ferdig. Si ifra om dere fortsatt opplever problemer.

• Bjarte Aune Olsen sa  ·   ·  Merk som upassende

For meg så skjer dette veldig ofte. Det siste programmet jeg opplevde dette, var episode 3 av «Med livet som innsats».

Jeg så da episoden i Chrome på OS X. Etter at jeg hadde sett episoden helt ferdig, gikk jeg til «Mitt innhold», hvor den samme episoden blir vist som «Fortsett å se». Følger jeg denne lenken til episoden, kommer jeg til drøyt ett minutt før slutten av episoden.

• AdminNRK TV på nett (Admin, NRK TV) sa  ·   ·  Merk som upassende

Hei Stian. Takk for tilbakemelding. Vi er kjent med at logikken for å markere 'som sett' ikke er optimal for enkelte programmer. Dette er noe vi jobber med å forbedre akkurat nå. Hvilket program var du hadde sett ferdig, men som ble liggende igjen i 'fortsett å se'-listen?

Tilbakemelding og Knowledge Base