Del gjerne dine tilbakemeldinger...

Smartere "Fortsett å se"

Savner mulighet til å selv fjerne programmer/serier man ikke ønsker å se/er ferdig med å se. Typ hold inne touchflate og velg slett.

Noe av dette kan kanskje også følge en slags logikk?

Hvis jeg har sett to minutter av Filmavisen etter en anbefaling under tema og deretter stoppet avspilling (bevisst valg, ikke gått direkte til hjemskjerm eller appkrasj), er det lite sannsynlig at jeg ønsker å se resten av den nervepirrende svart/hvitt-sesongen.

Samme gjelder generell skumming gjennom programmer, at det er et skille mellom aktiv/faktisk titting og hvor tidsmarkøren ligger når jeg forlater et program.

2 stemmer
Logg inn
Sjekk!
(tenker.....)
Angre
eller logg deg inn med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg godtar vilkår for bruk
    Innlogget som (Logg ut)

Vi Videoklipp på denne ideen

Jonas delte dette forslaget  ·   ·  Upassende?…  ·  Admin →

4 kommentarer

Logg inn
    Sjekk!
    (tenker.....)
    Angre
    eller logg deg inn med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg godtar vilkår for bruk
      Innlogget som (Logg ut)
      Sender...
      • Jonas sa  ·   ·  Merk som upassende

Hm, merkelig. Forsøkte det før jeg skrev kommentaren, men ser det fungerer nå. Problem løst! Kunne kanskje vært mer effektiv om man ved å holde inne kunne velge flere programmer av gangen? Blir fort en god del elementer i listen.

• AdminNRK TV på nett (Admin, NRK TV) sa  ·   ·  Merk som upassende

Hei Jonas. Takk for tilbakemelding. Det er mulig å holde inne touchflaten for å slette Favoritter og programmer i Fortsett å se listen. Si ifra om det ikke fungerer hos deg. Vi vet at dette er rimelig skjult for de som ikke er veldig erfarne tvOS brukere, og skal også i gang med å revidere logikken for hva som havner i listen og hvor lenge det skal ligge der.

Tilbakemelding og Knowledge Base