Del gjerne dine tilbakemeldinger...

Sendeplan

Hadde vært fint med en fullstendig sendeplan på alle kanalene som i den gamle appen. Ikke bare de to neste programmer. Kjekt å kunne bruke den som en "TV-guide".

3 stemmer
Logg inn
Sjekk!
(tenker.....)
Angre
eller logg deg inn med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg godtar vilkår for bruk
    Innlogget som (Logg ut)

Vi Videoklipp på denne ideen

Mh delte dette forslaget  ·   ·  Upassende?…  ·  Admin →

5 kommentarer

Logg inn
    Sjekk!
    (tenker.....)
    Angre
    eller logg deg inn med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg godtar vilkår for bruk
      Innlogget som (Logg ut)
      Sender...
      • Anonym sa  ·   ·  Merk som upassende

...det gjør for øvrig også rettskriving. Det skulle selvfølgelig stå 'Slutter meg til dette' - ikke Sutter. Sorry. Morten

• Anonym sa  ·   ·  Merk som upassende

Sutter meg til dette. Generelt syns jeg dere i NRK er bedre enn de fleste på nett og mobil. Dessverre syns jeg ikke noe om appen til AppleTV 4. For meg virker den rotete og lite gjennomtenkt. Særlig dette med et totalt fravær av en god TV-guide, noe jeg opplever er viktig, både i forhold til å kunne 'planlegge', men også som en god jumpstation til programmer som allere er sendt, eller som ligger ute med tilgjengelighet utover direktesendingene. Det jeg liker med denne appen er den generelle designen, som virker stram, frisk og moderne. Med hensyn til design og brukeropplevelse savner jeg imidlertid konsistens i uttrykket. Slik det er nå, må hver app på hhv nett, mobil, gammel AppleTV og AppleTV 4 nærmest ha sin egen 'læring', noe jeg opplever som uheldig både for dere i NRK og for oss som brukere. Konistens i uttrykket står øverst på første side innen alle forhold som handler om strategisk design.

• AdminNRK TV på nett (Admin, NRK TV) sa  ·   ·  Merk som upassende

Hei. Det å kunne se resten av kveldens program er noe vi har på blokka, og som kommer også i den nye appen. I mellomtiden håper jeg mobil-appen eller tv.nrk.no/guide vil hjelpe deg med å planlegge TV-kvelden.

Tilbakemelding og Knowledge Base