Del gjerne dine tilbakemeldinger...

Betatest Apple TV, mitt innhold

Jeg installerte oppdateringen av NRK TVLAB (Ny versjon 14.07.17) i går og oppdaget at all merking av mitt innhold som jeg tidligere har sett er blitt borte. Jeg oppdaget også at en del av merkingen på den vanlige NRK-appen til Apple-TV også er blitt borte. Det kan se ut som om det er de episodene jeg har sett på NRK TVLAB som har blitt borte også her. Jeg vet ikke om dette har skjedd ved tidligere oppgraderinger, men jeg håper dere får rettet dette for fremtidige.

1 stemme
Logg inn
Sjekk!
(tenker.....)
Angre
eller logg deg inn med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg godtar vilkår for bruk
    Innlogget som (Logg ut)

Vi Videoklipp på denne ideen

ThorThor delte dette forslaget  ·   ·  Upassende?…  ·  Admin →

3 kommentarer

Logg inn
    Sjekk!
    (tenker.....)
    Angre
    eller logg deg inn med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg godtar vilkår for bruk
      Innlogget som (Logg ut)
      Sender...
      • NRK TV labAdminNRK TV lab (Admin, NRK TV) sa  ·   ·  Merk som upassende

Hei igjen!
        Der fant du en feil gitt. For ivrige tv-tittere som har sett mange programmer forsvinner noen av markeringene.
        Takk for at du sier fra, vi er på saken for å fikse det.
        mvh. Thomas

• ThorThor sa  ·   ·  Merk som upassende

Det dreier seg om den øverste av de to etasjene på forsiden: Favoritter. Der merkingen av hva jeg har sett har forsvunnet etter oppgraderingen. Men jeg ser innholdet mitt i favoritter. Det er intakt. Og ja, jeg er logget inn.
        Da jeg logget inn på tv.nrk.no ligger innholdet mitt der. Men to utgåtte programmer som jeg hadde slettet lå der også. Og her kan jeg ikke se hvilke programmer som jeg har sett.

• NRK TV labAdminNRK TV lab (Admin, NRK TV) sa  ·   ·  Merk som upassende

Hei!

Dreier det seg om de to etasjene på forsiden med favoritter og fortsett å se, eller markering av hvor langt man har sett i episoder og programmer?
        Bare for å utelukke det opplagte: du er logget inn?
        Kan du sjekke tv.nrk.no, logge inn der og se om ditt riktige innholdet ditt ligger under "mitt innhold"-fanen?

med vennlig hilsen
        Thomas Halvorsen

Tilbakemelding og Knowledge Base