Del gjerne dine tilbakemeldinger...

Sletting av konto i bruk?

Fikk epost om sletting av konto, men har vore logga inn på Apple-TV me denne kontoen i fleire mnd.
Oppdaterte uansett profilen min på nettsida, men fikk no ny epost om sletting av ubrukt konto.

2 stemmer
Logg inn
Sjekk!
(tenker.....)
Angre
eller logg deg inn med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg godtar vilkår for bruk
    Innlogget som (Logg ut)

Vi Videoklipp på denne ideen

Elin FreimElin Freim delte dette forslaget  ·   ·  Upassende?…  ·  Admin →

3 kommentarer

Logg inn
    Sjekk!
    (tenker.....)
    Angre
    eller logg deg inn med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg godtar vilkår for bruk
      Innlogget som (Logg ut)
      Sender...
      • NRK TV på nettAdminNRK TV på nett (Admin, NRK TV) sa  ·   ·  Merk som upassende

Hei. På samme måte som Elin er vi veldig interessert i å finne årsaken til at du har mottatt denne e-posten. Da trenger vi å vite hvilken e-post du er logget inn med på Apple TV. Håper å høre fra deg.

• Anonym sa  ·   ·  Merk som upassende

Jeg fikk samme epost i dag. Er ofte på NRK via Apple tv jeg også.

• NRK TV på nettAdminNRK TV på nett (Admin, NRK TV) sa  ·   ·  Merk som upassende

Hei Elin.

Takk for at du sier i fra, og hjelper oss å bli bedre. Det er merkelig at du har fått denne e-posten om sletting av konto dersom du er, og har vært i en god stund, logget inn på Apple TV. Dette vil vi gjerne forsøke å finne årsaken til. Jeg kontakter deg direkte for å prøve å grave litt i det.

Det at du mottok en ny slik e-post fra oss skyldes en feil hos oss. Vi ser at mailen er blitt sendt ut to ganger til noen få, så det kan du i alle fall se bort fra.

Takk igjen

Tilbakemelding og Knowledge Base