Innlogging i NRK TV - beta

Vi har nå stengt ned betatesten og vil takke alle som har bidratt for hjelpen. I løpet av noen få uker vil vi lansere funksjonaliteten på vår vanlige tjeneste, tv.nrk.no.

Takk for alle innspill og feilrapporter som har bidratt til å gjøre tjenesten god!

.

You've used all your votes and won't be able to post a new idea, but you can still search and comment on existing ideas.

There are two ways to get more votes:

• When an admin closes an idea you've voted on, you'll get your votes back from that idea.
  • You can remove your votes from an open idea you support.
  • To see ideas you have already voted on, select the "My feedback" filter and select "My open ideas".
(thinking…)

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

If a similar idea already exists, you can support and comment on it.

If it doesn't exist, you can post your idea so others can support it.

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

• Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
  • My feedback
  1. Synkroniser sett innhold mot trakt.tv

Skulle gjerne sett at man kunne koble til tredjepartsløsningen trakt.tv. Denne nettjenesten holder oversikt over hva slags filmer og TV-serier du har sett, og eventuelt mulighet til å vurdere hvor godt man liker hver film/episode. På denne måten slipper man å starte med blanke ark på NRK.

Det finnes allerede en rekke mediesentere som støtter automatisk "scrobbling" av hva man ser på, og mange apper hvor man manuelt kan sjekke inn. Se forøvrig: http://trakt.tv/downloads

3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: facebook google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    Foreløpig ikke aktuelt  ·  1 comment  ·  Mitt innhold-siden  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. søk fungerer ikke

'Vi beklager
    Søket er for tiden ikke tilgjengelig. Vennligst prøv igjen senere.'

4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Rapportert inn  ·  1 comment  ·  Feil/bugger  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  3. Appen stopper avspilling etter noen minutter

Dette skjer typisk når jeg har sett ett program, og skal fortsette på neste..
    Etter ca fem minutter kutter appen ut og man hopper ut i pausebildet til chromecast..

For å komme igang igjen, må jeg restarte både appen og chromecast..

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Rapportert inn  ·  3 comments  ·  Feil/bugger  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  4. Feilmelding ved avspilling

Får "DET ER PROBLEMER MED Å SPILLE AV MEDIAINNHOLDET" på alle klipp med Chrome 46 og Windows 10. Har deaktivert alt av extensions og byttet mellom Flash og HTML5 i https://betatv.nrk.no/innstillinger, får fortsatt feilmelding. Det fungerer med Microsoft Edge på samme maskin.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Rapportert inn  ·  1 comment  ·  Feil/bugger  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  5. Favorittmarkering uten pålogging

Hei

Siden favorittmarkeing ikke virker, hvordan får jeg logget av android app og samtidig få tilgang til å bruke favorittmarkering frem til dere kommer med en oppdatering hvor dette fungerer igjen?

-Terje

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    1 comment  ·  App Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  6. Kategorier

Når man velger en kategori så hadde det ikke gjort noe om den linjen blir hengende, vet man kan dobbelklikke på statusbar for å komme opp men dog enklere med linjen hengende på topp

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    God idé  ·  1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  7. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Uavklart  ·  1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  8. Problem med avspilling etter oppdatering av Flash

Etter oppdatering av Flash Player til v. 18.0.0.203 er det håpløst å spille av på nrk tv på min mac. Avspillingen hakker og bufrer i evigheter. Har forsøkt flere omstarter, men det hjelper ikke.

MacOSX v. 10.6.8
    1.83GHz Intel Core Duo
    2GB 667MHz DDR2 SDRAM

Firefox v. 29.0

Safari v. 5.1.10

Linjehastighet:
    Ned: ca 21 Mbps
    Opp: ca 41 Mbps

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Rapportert inn  ·  3 comments  ·  Feil/bugger  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  9. Blir det gjort noe med problemet med flash-avspillingen??!

Hva er status med flashp player-problemet? Skjer det noe her? Slik det er nå er det helt håpløst å spille av direktesendingen!

3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  10. Sommerbåten direkte

Finner ikke Sommerbåten direkte sendingen inne på betatv.nrk.no.
    Får ikke starte direktesendingen uten at en må innom nrk.no.

Kunne vært laget til en egen seksjon under Direkte-TV der en lister slike live sendinger fra NRK.

På Android blir en sendt til NRK app når en klikker på denne sendingen på nrk.no i nettleseren. Hadde vært greit å kunne slippe å måtte gå om nrk.no for å åpne noe som likevel starter opp NRK appen.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Rapportert inn  ·  2 comments  ·  Ønsker og forbedringer  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  11. Sjå direktesending seinare

Hadde det vore mogleg å ha ein lagre-knapp for direktesendingane òg? Tenker då om ein byrjar å sjå eit program og ikkje får tid til å sjå heile, så lagrer de kor eg har komt. Kanskje helst med eigen knapp, då eg av og til berre vil sjå kva som går på tv.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    God idé  ·  1 comment  ·  Fortsett å se  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  12. Egen NRK Super-side

Separer NRK Super til en egen Sist Sendt-side, så man slipper å bla forbi en størstepart andel barne-program når man ikke er interessert. Noen av still-bildene for "voksen-programmene" er vel heller ikke spesielt barnevennlige. Tenker da særlig på mange av (de meget gode) krigsdokumentarene som har vært sendt i det siste.

2 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Rapportert inn  ·  4 comments  ·  Ønsker og forbedringer  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  13. Mulighet for å se sendeskjema uten at direktetv spillingen skifter kanal.

Når jeg kjører direktetv via chromecast så burde det være mulig å se sendeskjema for de andre kanalene på telefonen når man trykker på kanalvalgene uten at man samtidig skifter kanal på avspillingen. Det kan f.eks være en ekstra knapp for start avspilling.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    God idé  ·  1 comment  ·  App Android  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  14. Programguide

jeg savner at hele programguiden skal stå. ikke bare gjeldende pluss utover.
    ofte jeg vil se dagsrevyen kl19. ca kl 00. Og da er det problematisk for meg å finne til den.

4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  15. Mitt innhold er vekk og jeg blir logget ut

Etter siste oppgradering så er alt innhold på mitt innhold borte vekk. Når jeg prøver å legge til et nytt program i mitt innhold så blir jeg logget ut av appen, og intet nytt blir lagt til i mitt innhold.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Rapportert inn  ·  1 comment  ·  App iOS  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  16. Varsel når mer fra arkivet blir lagt ut

At det varsles på forsiden når det legges ut noe nytt fra arkivet.
    For eksempel når det blir lagt ut nye sesonger med Tore på sporet, Halvsju osv.

4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Rapportert inn  ·  2 comments  ·  Forsiden på tv.nrk.no  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  17. Scroll gjennom innholdet på Nett TV

Gjør det lettere å finne ting i NRK TV på PC/Mac ved å åpne for et mer grafisk framvisning av programmene istede for at men må trykke på hver enkelt bokstav som idag. Derfor kunne jeg ønske meg at A til Å på maskinen ligner mer på NRK TV på mobilapp og Netflix.

3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Rapportert inn  ·  1 comment  ·  Ønsker og forbedringer  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  18. Kan jeg væe så snill å få se HELE beskrivelsen under programoversikten?

Noe jeg har savnet VELDIG er en liten beskrivelse av programmet i oversikten. Ser at det har blitt lagt til noe nå, men innen man har rukket å skrive " Amerikansk dokumentar", så er det ikke plass til mange flere tegn. Hadde det ikke vært mulig legge denne beskrivelsen som en mouse over eller noe?? (1 linje som under visningsvinduet på selve programsiden)? Jeg har forståelse for at mouseover kanskje ikke er ideelt på responsive sider, men hvis dere først skal ha med en beskrivelse under hvert program, må den jo kunne leses i sin helhet...

4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Rapportert inn  ·  2 comments  ·  Ønsker og forbedringer  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  19. bitrate-innstillinger, direktesending

er det ikke på høy tid at man kan stille NED bitraten på direktesendt innhold ???

kan umulig være rakett-kirurgi å få orden på dette ???

4 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  20. Dårlig mulighet for å se program i ettertid!

Prøver å se Dagsrevyen, men det har blitt umulig å få til.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    Uavklart  ·  1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
← Previous 1 3 4 5 9 10

Feedback and Knowledge Base