Del gjerne dine tilbakemeldinger...

Se nettTV offline

Det hadde vært kjekt om en kunne fortsette å se i en slags offline-modus, litt som på musikkstrømmetjenester.
Skjønner at episoder og filmer må forsvinne når dere ikke har rettigheter til å vise dem lenger, men det hadde vært veldig kult om en kunne legge til programmer/episoder eller serier i en offlineliste, så en kunne se på om en skulle være uten nett.

17 votes
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)

We’ll send you updates on this idea

Anonymous shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

9 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ser at NRK gjentatte ganger svarer på dette spørsmålet med at det handler om rettigheter. Men rettigheter på sitt eget materiale har dere vel? Kunne vært fint å lastet ned Zombie Lars og Oslo Zoo og sett offline på ferie :)

• AdminNRK TV på nett (Admin, NRK TV) commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Hei Goy,
    Takk for at du deler ditt behov med oss. Vi er overbevist om at det å kunne se innhold på NRK TV offline er viktig funksjon for mange, og håper på sikt å kunne tilby dette for både egenprodusert og innkjøpt innhold.

• Goy Larsen commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Jeg forstår at rettigheter er et stort og komplisert problem men rettighetene til NRKs egenproduserte serier burde vel ikke være noen stor greie å avklare ?

Jeg skulle gjerne sett f.eks Team Bachstad mens jeg togpendler til/fra Oslo og det er ikke mulig på NSBs "internettilgang" og 4G dekningen langs Østfoldbanen er en vits

Hei Hans-Olav. Vi jobber fortsatt med avklaringer ifht rettigheter. Dette er en prosess som tar tid, men vi håper definitivt å kunne tilby offline som funksjonalitet til vårt publikum på sikt.

• Hans-Olav Hodøl commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Er det noen endring her?
    TV2 Sumo, ViaPlay, Netflix, Altibox har - eller er i ferd med å få - støtte for offline titting, så da tyder vel det på at rettighetsproblematikken er løsbar.

Hei Jørgen. Enig med deg. Det å kunne se NRK innhold selv om man ikke har tilgang til nett er noe vi ønsker tilby, men som sagt handler dette om rettigheter og det vil nok derfor ta litt tid.

• Jørgen commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Korleis går det med dette? Saknar veldig tilgang til det fantastiske NRK-biblioteket når eg er ute og flyr, på buss, offshore etc..
    Håper det er noko som nærmar seg!

Hei. Vi ser godt at det å ha TV innhold offline er en meget nyttig funksjon. Dette er noe vi har på radaren, men det ligger nok et stykke frem i tid da vi er avhenging av å ha rettigheter som støtter offline lagring.

Feedback and Knowledge Base