Del gjerne dine tilbakemeldinger...

Betatest NRK-app

Liker godt den nye appen. Noe funker ikke så bra, som pause i direktesending, og den er litt treig.
Noen tanker:
- Når det nå går an å logge inn på TV, burde det være mulighet for flere brukere, ala Netflix. Mange bruker samme TV, men har forskjellige favoritter.
- Skjønner at det skal være likt design på alle plattformer, men de tre øverste valgene føles litt store på hovedsiden. Kunne med fordel bli gjort litt mindre, og kanskje tilføre 1-2 flere programvalg
- Vil gjerne kunne se titlene under bildene på favorittene mine, nå synes de ikke før jeg har markert bildet. Ikke alltid like lett å se hvilket program det er kun utfra bildet.

5 votes
Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)

We’ll send you updates on this idea

Line shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

1 comment

Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • AdminNRK TV lab (Admin, NRK TV) commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Hei Line og takk for veldig gode tilbakemeldinger.
    TV og AppleTV står ofte i stua og brukes potensielt av flere, mulighet for flere brukere har vi på blokka.
    Jeg har videreformidlet karusell-synspunktene (de tre øverste valgene) til design.
    Og vi er enige i at programtitlene skal synes under bildene på "mitt innhold", så det kommer på plass snarest.
    Pausing i direktesending: du tenker på at det tar litt tid (~1sek) før bildet kommer i bevegelse etter å ha trykt play (fra pause-tilstand)? I så fall tar vi en titt på det, men her er vi antagelig prisgitt avspilleren innebygget i Apple-TV og det er lite vi får gjort.
    mvh
    Thomas

Feedback and Knowledge Base