Del gjerne dine tilbakemeldinger...

NRK TV støtte for Apple TV-app

Hei,

Takk for flotte tjenester!

Jeg savner støtte for Apples TV-app. Både for NRK og NRK SUPER. Har dere planlagt støtte for dette?

13 votes
Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)

We’ll send you updates on this idea

Kenneth shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

9 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Knut N commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Kanskje på tide å endelig få NRK med i Apples TV-app? Tror det bare hadde vært positivt for NRK. Det er en flott mulighet for å promotere alt det gode innholdet dere lager til Netflix-generasjonen. I tillegg gjør det hele TV-opplevelsen bedre og enklere for seerne.

• André commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Dette dreier seg garantert ikke om personvern, men heller om NRK sitt vern av lisensen slik den er idag. De er redde for at dette vil gjøre ikke-lineær tv opplevelsen enda bedre og støtter derfor ikke dette. Horribelt at en ellers så god teknisk strømmeplattform ikke støtter dette!

• Morten commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Hei. Det hadde vært fint med en bedre redegjørelse rundt det dere mener er til hinder for å ta i bruk integrasjon med TV-appen. Jeg vil tro dere har lest personvernvilkårene og vurdert saken selv, og ikke bare tatt avgjørelsen utfra en sak i ITavisen?

• Ole commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Enig med Kenneth. Jeg savner også NRK i TV-appen. Skjønner ikke helt bakgrunnen for skepsisen all den tid man omfavner feks Chromecast og android TV med åpne armer. Googles forretningsmodell er innsamling av data for kommersiell bruk. Google selger brukere og brukermønstere. Apples forretningsmodell er produktene og innsamlingen er for å bedre produktene og brukeropplevelsen. Go figure.

• Kenneth commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Hei Tony,

Takk for rask tilbakemelding! Jeg skjønner at dere må ta dette en ekstra runde internt. Som forbruker ser jeg ikke problemet med informasjonen som samles inn av Apple. Dette er samme type informasjon som samles inn av de enkelte tjenestene allerede.

Feedback and Knowledge Base